štvrtok 27. októbra 2016

Winter card

Ahojte!
Tak moja prvá tohtoročná vianočná pohľadnica je zo sady papierov UHK Gallery Winter in Avonlea.

(Hi all! My first winter card in this year is made from Winter in Avonlea UHK Gallery)



Podklad je z papierov z danej kolekcie a spolu sú po obvode prešité. K tomu som pridala visačky z kolekcie, ozdoby sú papierové a lepenkové výrezy a tie som nastriekala perleťovým sprejom, takže sa pod správnym uhlom pekne trbliecu. 

(The background is sewn around. I have used tags also from this winter collection, and added sprayed chipboard and paper cuts. It´s glittering now :-) )

Tak prvú už mám hotovú, môžem sa pustiť do ďalších. A vy už ste začali s vianočným tvorením?
(The first one is finnished. And what about you and your winter/christmas crafting?)

3 komentáre:

  1. no ta je nádherná <3 ja som ešte nezačala vianočne tvorenie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. It's amazing how you used these tags! Great card! Thank you for joining us at UHK Gallery challenge :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekná! Ďakujeme za účasť v challenge na UHK Gallery!

    OdpovedaťOdstrániť