sobota 25. marca 2017

Travellers notebook

Ahojte!

Dnes Vám ukážem dvojstranu v mojom cestovateľskom zápisníku.

Použila som marcový PAGE kit z paperoamo. Pod fotku som pôvodne plánovala druhú stranu papiera- celú opísmenkovanú, ale keď som šla lepiť, zbadala som túto kvetinovú stranu a bolo rozhodnuté :-D



Na fotku som nalepila farebný rámik. Všetky ozdoby v kite pekne ladia s kvetmi, listami a jarnou prírodou :-)

Ale tá písmenková strana papiera mi nedala pokoja, tak som vystrihla aspoň jeden nápis :-D


Ľavá strana je tak trošku kontrastom k tmavej napravo.... Na spodnú časť strany som prilepila farebné kvietky, na vrch som dala nadpis- Deň ako z rozprávky. Strednú časť som vyplnila čiarami na zápisky a aby som to celé prepojila, prilepila som lístky tak, že vyzerajú ako trošku rozhádzané. Na obe strany som ešte prilepila vtáky.
Nakoniec som čiernym perom urobila okraje.

Detail kvetov... Sú proste skvelé, len škoda, že ich nebolo viac. Určite by som ich ešte niekedy využila :-)
Nevadí, určite ešte budú nejaké podobné.

Teším sa opäť niekedy nabudúce
a prajem pekný jarný deň!

Jarka Ef

2 komentáre: