streda 24. mája 2017

Traveller´s notebook

Veľmi rada cestujem. Naozaj. Väčšinou je to pre mňa príjemný odpočinok, čas, keď na chvíľu môžem trochu vypnúť a vydýchnuť, pokochať sa prírodou alebo jednoducho okolitým svetom. Teda samozrejme v prípade, že nie som šofér :-D Stále mám v živej pamäti scénu z filmu Vesničko má středisková, kde sa pán doktor kochá prírodou a nakoniec skončil s nabúraným autom... Takže na to si dávam pozor, za volantom sa rozhodne okolitou prírodou nekochám :-D Vlastne, oveľa radšej cestujem vlakom. Síce aj v autobuse som pasažier, ale vlak tak nehádže, má príjemnejšie sedadlá a pokojne by som všetky klady mohla zhrnúť do jedinej frázy- zvyk je železná košeľa. Jednoducho som vlakom nacestovala toľko kilometrov, že už mi iné dopravné prostriedky ani poriadne neprídu na myseľ.

Ale nie o tom som chcela. Dnes som sa chcela podeliť o svoj nový zápis v mojom cestovateľskom zápisníku. Pravdou je, že som necestovala v pravom zmysle slova. Cestovala som trošku vo svojich myšlienkach a spomienkach... Našla som jednu fotku, ktorá si vyslovene pýtala svoje miesto.

Hi, all!
I would like to show you my new layout in traveller´s notebook. I like travelling, by train mostly. But this time it´s not about real travelling. It´s about travelling in my mind and memories.
I have used Cotton Candy Dream collection from 7dotsstudio.

Použila som kolekciu Cotton Candy Dream od 7dotsstudio- krásne papiere, nálepky s frázami a nálepky rôznych tvarov.

Na pravú stranu som nalepila podkladový zelenkastý papier z kolekcie a z druhého som vystrihla dva kusy so šesťuholníkmi a nalepila som ich do rohov.
Ľavá strana je prispôsobená tak, aby som mala kam napísať zápisky-spomienky.

  A samozrejme, nemôžu chýbať ani pečiatky.

Nálepka- believe in magic


Pridala som aj nejaké výrezy z plotra a čiernym perom som dokreslila nedbalé ťahy.





Sme mladí a plní radosti- život je krásny a veríme na zázraky.

Ďakujem za prečítanie
a prajem pekný deň :-)

Jarka Ef


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára