piatok 15. decembra 2017

Pocket Letter- Zima

Zdravím!

Ako som minule sľúbila, chcela by som Vám dnes ukázať môj zimný Pocket Letter, ktorý som si vymenila s Deniskou. Zámerne som ho robila v modrých farbách, aby som ho odlíšila od White winter, ktorý som posielala do zahraničia. Nerada by som, aby si niekto myslel, že som swapy odbavila naraz na jednu myšlienku. Téma je síce podobná, ale to neznamená, že budem kopírovať, hoci aj samu seba ;)


Trošku som prekutrala zásoby (na toto je pocket letter úplne skvelý) a vybrala som teda odrezky papierov v modrých odtieňoch. Priznávam, dve kartičky sú biele, ale myslím, že je to v pohode. Na kartičky som horúcim embosom pridala vločky, aby som vytvorila pozadie. A pôsobí to tak harmonickejšie.
***




Použila som prášok snowflake tinsel, ktorý je plný drobných trblietok a biela po zapečení vytvorí taký matný reliéf. Vyzerá to ako suché, nezapečené, ale drží to. A trblietky sa pekne ligocú, keď sa kartičky nakláňajú.
***



A samozrejme, nemôže chýbať okienko s flitrami :D Takéto mám aj v mojom December Daily. Modré som zmiešala s bielymi vločkami a krásne to spolu ladí.
***




Zvrchu som na obal nalepila pár výrezov vločiek. A pridala som aj nejaké nálepky, niektoré sú priamo na kartičkách, niektoré na obale.
***






A tu je zadná strana- darčeky. Pridala som výrezy, šablóny, nálepky, svorky vločiek a pečiatku. Tá hviezda v hornom okienku je drevená ozdoba, ale ja som ju ozdobila embosovacím práškom. 
***

Tak to by boli tohtoročné swapy s Deniskou. Ak ste niektorý zmeškali, môžete si pozrieť: Jar, Leto, Jeseň.

Už teraz som zvedavá, aké projekty ma čakajú v budúcom roku :D 

Prajem pekný deň.
Jarka Ef

1 komentár:

  1. What an adorable pocket letter, gorgeous colours and design. Love all the details.
    Have a great day.
    Valerija xx

    OdpovedaťOdstrániť