piatok 11. mája 2018

Zápisník (nie len) pre cestovateľov

Ahojte,

niekedy mám ohromné nutkanie pri tvorení použiť viac pást a farieb... a tak vznikol aj tento zápisník.


Prednú stranu som najprv pretrela bielym gessom, potom som cez šablónu naniesla pastou tehličky a pridala zopár pečiatok.
Potom som vyrobila zopár cestovateľských ozdôb  a naaranžovala :D Priznám, že mapa mi dala zabrať- posúvala som vyslovene po milimetroch a točila po pár stupňoch, kým trčala spod kartičky v tom správnom pomere :D 
Povrch je prelakovaný, aby bol odolnejší voči oškretiu.


Spinka je voľná, dá sa použiť aj ako záložka ;)


Vnútro obalu je nafarbené, pridala som aj kapsičku s dlhou kartičkou.




Vnútorné listy sú jednostranne potlačené- tiež v cestovateľskom motíve. 



Jarka Ef

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára