sobota 5. januára 2019

Vianočné darčeky/ Christmas gifts

Určite to poznáte.... každý rok si poviem, že začnem s vianočnými pohľadnicami a darčekmi skôr, aby som ich včas stihla a môžem začať úplne hocikedy, aj tak ešte posledné dorábam úplne tesne pred sviatkami. A ak to má ešte aj cestovať, už sa proste nestíha poriadne fotiť. Lebo, povedzme si pravdu, odfotiť vec je niečo viac ako len cvaknúť ju na stole ako leží.... Ale keďže som nestíhala, z mnohých darčekov mám len fotky z procesu výroby alebo len narýchlo cvaknutý záber.

Hi all! I make christmas cards and gifts every year and I´m always late... Not too late, but I usually can´t take photos. So I´ve got just photos of process.

Jedným z takýchto mojich počinov je tento exploding box.

Here you can see some of my creations:




Ten vyzerá ešte celkom dobre, ale zo skicára som stihla odfotiť len prednú stranu :D (ešte bez zviazania)



A mám aj receptáre, aj keď neboli robené celkom na Vianoce, predsa som ich nestíhala fotiť... asi mám hlavu v oblakoch alebo čo :D

Recipes




Tento šedý je dokonca len nachystaný ešte pred prilepením ozdôb :D  Nakoniec som ešte pridala kde-tu z tých malých ružových perličiek. Receptáre nezdobím veľmi do priestoru, aby sa dobre používali...

A ešte som stihla takýto album, kde som ale zdobila len obal, vnútri sú biele strany.

Photo album (just cover inside and outside decorated)


S polotovarmi už síce veľmi nepracujem, ale myslím, že je aj tak album pekný :)
No nič, na dnes fotiek stačilo, ďalšie swapy Vám ukážem opäť nabudúce ;) A bude tam aj špecialny pocket letter, takže sa máte na čo tešiť ;)

That´s all for today. Next time I will show you some swaps I made with my friends :) And you can look forward to a special pocket letter swap too :P 


Majte sa krásne :)

4 komentáre:

  1. Nice projects. Love the themes. Thanks so much for entering your lovely card into our 'Anything Goes with a Handmade Bow' challenge at Craft-Dee BowZ this month. I look forward to seeing what you create for our next challenge. Hugs, Barbara

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Great card - thanks for joining in at Crimbo Crackers - hope to see you again next time!

    OdpovedaťOdstrániť