pondelok 10. apríla 2017

Pečiatky 7dots studio- cotton candy dreams

Ahojte!

Dnes mám článok písaný pre scrapper.sk, ako som sa pohrala s mojimi obľúbenými pečiatkami...

Je to už síce nejaký ten piatok, čo som si kúpila túto sadu, ale na správne projekty niekedy jednoducho treba počkať.


Pustila som sa do ozdobenia poštovej obálky…

Na sáčok som si naniesla trošku poduškových farieb, ponamáčala som v tom obálku. Prázdne miesta som ešte dofarbila a potom som otlačila rámikovú pečiatku na miesto, kam sa píše adresa. Ale napadlo mi, že treba aj spätnú adresu mať pekne orámovanú, tak som si otlačila rámikovú pečiatku na dvakrát, vždy rohový kus šikmo oproti, aj to nie celé, keďže som chcela rámik menší. A trošku som prizdobila ešte kvietkovou pečiatkou, ale aby veľmi nebila do očí, otlačila som až druhý a tretí otlačok.


Nasledovali ATC kartičky…

Najprv som si urobila akvarelovými fixkami podklad, potom som naniesla pečiatky, pridala dátumovku, okraje a názov.


Rámikovú pečiatku som sa rozhodla použiť v minialbume…

Použila som sadu 7 Dots Studio – Homegrown, ktorá mi k pečiatkam sedela, aj keď nie sú z rovnakej kolekcie.


Urobila som si rôzne kapsičky, dozdobila rôznymi nálepkami, visačkami a výrezmi, ktoré boli v sade.


Rozmer je skutočne malý, len necelých 11cm. Tu som použila tú rámikovú pečiatku… je skvelá.


Celý mini album
Viac fotiek môžete vidieť vo videu- TU


Pečiatky sa osvedčili, s homegrown sadou sa ukázali ako dobrá kombinácia, tak som sa rozhodla ešte využiť odrezky z papierov z mini albumu a vytvorila som tento layout…

Voľne som opečiatkovala podkladový papier, do dvoch rohov som dala pečiatok viac- pre efekt. Pod fotku som navrstvila odrezky, nejaké visačky a výrezy. Doplnila som washi pásky, zopár nápisov- nálepky z homegrown sady, a ako poslednú čerešničku na tortu som pridala čmáranice tekutými enamelkami.


******
Použitý materiál:
******


Prajem pekný deň.
Jarka Ef

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára