piatok 21. apríla 2017

Project Life Apríl 2017

Ahojte!

Dnes Vám ukážem moju novú Project Life stránku, kde som fotky malého nežného dievčatka dozdobila hlavne velumovým papierom.

Na tejto stránke nie je žiaden žurnál, chcela som len pekne uložiť pár fotiek malého drobčiatka.

Toto je moja handmade kartička- ružovou som otlačila pečiatku s nápisom drobček a dozdobila som ju pečiatkou rastliny. Chcela som, aby to bolo len pozadie, tak som otláčala až druhý a tretí otlačok, čiže farba už nie je taká výrazná a dominuje nápis.
(ospravedlňujem sa za príšernú kvalitu fotky, ale tie bledé rastlinky mi nešlo nafotiť, dokonca aj skener ich ignoroval a vzal len nápis a bielu kartičku...tak je fotka trochu tmavšia, aby ste videli vzor na kartičke)
***

Z velumového vzorovaného papiera som si vyrezala druhú kartičku (rozmer 7,5x10cm)…
***

…a vystrihla som aj nejaké srdiečka a vlajočku, aby fotky spolu pekne ladili. Zbožňujem, že ten papier tak trošku presvitá. A pridala som aj nálepky.




V albume na facebooku sa každý mesiac súťaží, tak sa budeme tešiť, ak do 15.5. pridáte svoju fotku PL stránky. Z fotiek vylosujeme jednu, ktorej autor/ka dostane nálepky Rodina z Material pre Tvorilky.



Použitý materiál:
Chipboard stickers- Our travels- webster´s pages
nálepky- Lucy Cromwell- Garden party
kapsičky na PL
velumový papier

Prajem príjemné tvorenie a teším sa na vaše fotky.
Jarka Ef

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára